Меню

Вчитель року 2014

 

ЗМІСТ

1.Загальні відомості.

2. Мої досягнення.

2.1.Освіта

2.2. Життєвий досвід.

2.3.Курси за вибором і творчі роботи.

3. Погляд на себе і в майбутнє.

4. Науково-методична діяльність. Досягнення учнів.

5. Позаурочна професійна діяльність.

6.Навчально-матеріальна база.

7.Досвід роботи

 

8. Цикл уроків і позакласний захід

1. Загальні відомості

П.І.Б.

Назва закладу

Посада

Категорія

Носова Наталія Миколаївна

Селидівська загальноосвітня гімназія Селидівської міської ради Донецької області

Вчитель російської мови та літератури

1 категорія

2. Мої досягнення

2.1. Освіта( додаток № 1):

Назва закладу

Коли виданий документ

 

Дитяча музична школа №1 м.Селидове                                        

1993

 

Селидівська загальноосвітня школа №6

 

1995

 

Донецький національний університет

 

2000


2.2. Життєвий досвід.

Відгук

про професійну діяльність вчителя російської мови та літератури,

світової літератури Селидівської загальноосвітньої гімназії

Носової Наталії Миколаївни

 

          Носова Наталія Миколаївна працює в Селидівській загальноосвітній гімназії з 2003 року. Має високий рівень науково-методичної, психолого-педагогічної підготовки. Прагне самовдосконалення, чутлива до нового. В рамках загально гімназійної програми «Інновації. Компетентність, Успіх» працює над темою «Підвищення пізнавальної активності учнів засобами технології критичного  мислення на уроках світової літератури». Вчитель має

ґрунтовну теоретичну підготовку  з цієї проблеми. Застосування технології критичного мислення на уроках дозволяє вчителю вирішувати сучасні освітні задачі: формування активної мислячої особистості, здібної аналізувати, порівнювати, узагальнювати; стимулювання  пізнавальної активності; розвиток внутрішньої мотивації, поглиблення інтересу до читання.

          На уроках відбувається зацікавлений діалог між вчителем і учнями, діти демонструють готовність до співпраці, активні, добре володіють предметом. Якість знань складає 98%. Вчитель ефективно і доцільно використовує різні форми організації уроку: фронтальні, парні, групові. Враховується рівень підготовки учнів, забезпечується особистісне просування. Учні привчаються до само- і взаємоаналізу результатів діяльності. Суворо дотримуються дидактичні принципи поступовості, системності навчання. Нові знання пов’язуються  із засвоєними раніше, проблеми літературних героїв  - з протиріччями сьогодення. На уроках забезпечується розвиток творчих здібностей учнів шляхом використання різноманітних нестандартних завдань.

           Значна увага приділяється вчителем розвитку основних психічних процесів. Реалізовано індивідуальний методичний проект «Memory» , узагальнено досвід розвитку різних видів пам’яті у дітей.

           Ведеться різноманітна позакласна робота з предмета. Наталія Миколаївна є координатором конкурсу «Русский медвежонок».

           Колеги, учні і батьки поважають Наталію Миколаївну за вимогливість,

наполегливість, професіоналізм, творчий підхід до справи.

 

Заступник директора

з навчально-виховної роботи

Н.П.Петрик

 

 

   

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

7

 

Следующая