Меню

Вчитель року 2014

Я хочу предложить технологическую схему групповой работы на уроке:

Технологическая схема

 

 

 

 

 

Этап подготовки

 

 

 

Разработка игры

·        разработка сценария;

·        план деловой игры;

·        общее описание игры;

·        содержание инструктажа;

·        подготовка материального обеспечения.

 

 

Введение

·        постановка проблемы, целей;

·        условия, инструктаж;

·        регламент, правила;

·        распределение ролей;

·        формирование групп;

·        консультации.

 

 

 

 

 

Этап проведения

 

 

Групповая работа над заданиями

·        робота с источниками;

·        тренинг;

·        мозговой штурм;

·        робота с игротехником.

 

Межгрупповая дискуссия

·        выступление группы;

·        защита результатов;

·        правила дискуссии;

·        работа экспертов.

 

Этап анализа и обобщения

·        анализ, рефлексия;

·        оценка и самооценка работы;

·        итоги и самооценка работы;

·        итоги и обобщение;

·        рекомендации.

А в заключении хочется вспомнить слова известного представителя исследовательско-игрового направления Г.Щедровицкого, который сказал, что методологию нельзя «передавать как познание или набор инструментов от одного человека к другому, а можно лишь выращивать, включать людей в новую для них сферу методологической мыследеятельности, обеспечивать им там полную и целостную жизнедеятельность». Каждая игра по исследовательско-игровой концепции строится как  уникальная система, которая позволяет организовать самостоятельный исследовательский коллектив, который разрешает реальные проблемы. Общеобразовательная школа, направленная на активизацию и интенсификацию деятельности субъекта обучения, использует педагогическую игру как:

Ø самостоятельную технологию для своей непрофессиональной роли будущего специалиста;

Ø отдельный элемент (обучающий курс) общей технологии.

4.Науково-методична діяльність.

Науково-методична робота - це засіб формування творчої особистості педагога і підтримки професіональної форми його діяльності. Вона забезпечує наявність і розвиток у вчителя-професіонала педагогічної системи.

 Моя методична діяльність є діяльність  навчання, розвитку, виховання учнів, що здійснюється шляхом застосування різноманітних форм, методів, засобів, технологій навчально-виховного процесу. Ця діяльність стає науковою, якщо вона носить дослідницький характер і спрямована на збільшення (створення нових) методичних знань і умінь.

Наприклад, створення проектів (Додаток №4).

Працюючи над конкретною проблемою, вчитель-дослідник розробляє необхідний діагностичний інструментарій ; підбирає і розробляє завдання розвиваючого характеру; прагне експериментально підтвердити висунуту на початку дослідження гіпотезу.

  На протязі п'яти років я вела роботу над розвитком пам'яті учнів, ця робота продовжується і зараз (Додаток №5).

   Однією зі складових професійного розвитку вчителя виступає поняття «творчий потенціал», який характеризується кількома ознаками: здатністю педагога конструювати освітній процес таким чином, щоб він впливав на розвиток творчої особистості учня, а діяльність учнів організовувати відповідно до їх схильностями, намагаючись максимально розкрити їхні особистісні якості; здатністю розвивати гнучкість, нестандартність мислення школярів; прагненням долучати учнів до самостійного пошуку проблем і шляхів їх вирішення. Допомагає у цьому участь у різноманітних конкурсах. (Додаток №6).

Предыдущая

 

 

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

7

 

Следующая