Меню

Вчитель року 2014

Досягнення учнів

 

з/п

Рівень(міський, обласний, всеукраїнський, міжнародний)

Дата

Назва олімпіади, конкурсу

Кількість учасників

Результат участі

 

міський

2006-2007

олімпіада з російської мови і літератури

1

ІІІ

 

міський

2007-2008

олімпіада з російської мови і літератури

1

ІІІ

 

міський

2008-2009

олімпіада з російської мови і літератури

4

 

2

ІІ

 

ІІІ

 

міський

2009-2010

олімпіада з російської мови і літератури

1

 

3

 

2

І

 

ІІ

 

ІІІ

 

міський

2010-2011

олімпіада з російської мови і літератури

1

 

4

ІІ

 

ІІІ

 

міський

2010-2011

Конкурс «Творча юнь Донбасу»

1

ІІ

5. Позаурочна професійна діяльність.

Позаурочна виховна діяльність складає органічну частину життя гімназії  і являє собою систему організованих і цілеспрямованих занять, які допомагають дітям успішно вчитися, виробляють у них навички суспільно-корисної праці, свідому дисципліну, колективізм, сприяють моральному, розумовому, фізичному вихованню школярів, задовольняють їхні культурні запити і спрямовують активність у русло корисної діяльності.

Головними завданнями позаурочної діяльності є поглиблення загальнонаукових та спеціальних знань, розвиток світогляду учнів, виявлення різноманітних творчих здібностей і сприяння їх усебічному розвитку, виховання в школярів самостійності та ініціативи, вироблення навичок самоосвіти, підготовка до майбутньої практичної діяльності.

Я вважаю особливістю виховання, здійснюваного поза уроками, є процес пізнання, ця робота в той же час створює найбільш сприятливу атмосферу для виховання самостійності і співробітництва. Дуже важливо, що в основі організації роботи з дітьми в позаурочний час лежить самоврядування, забезпечується свобода творчості, самостійність, активність, можливість вибору виду діяльності, формуються інтереси підростаючого покоління до різноманітних факторів позашкільного середовища.

Прикладом цього може служити робота у напрямку: «Пам'ятаємо» (Додаток №7).

Головне, що повинен знати педагог, – це особливості  дітей, прояви  індивідуальних відмінностей учнів. Прикладом цього служать виховні години на тему: «А я вмію…»

 

Предыдущая

 

 

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

7

 

Следующая