Меню
Головна » 2018 » Октябрь » 24 »
08:44

«Життя в світі знань і краси»

        22 жовтня 2018 року в Селидівській загальноосвітній гімназії відбулося засідання
педагогічної ради. Головним питанням порядку денного було «Створення
здоров’язбережувального освітнього простору гімназії за ідеями В.О.Сухомлинського та
в контексті інноваційної освіти».

     Обговорення проблеми відбулося у вигляді умовного діалогу з Майстром.
Видатний педагог сам спонукав до такого підходу. У передмові до відомої своєї книги
«Серце віддаю дітям», звертаючись до читачів, він зауважив: «Можливо, що ви… з
чимось в моїй праці не погодитесь, можливо, щось вам здається дивним, неприйнятним,
заздалегідь прошу вас: не розглядайте цю книгу, як універсальний посібник з навчання
дітей».
     З багатого педагогічного спадку В.О.Сухомлинського були обрані теми, які
пов’язані з напрямками дослідницької діяльності педагогічного колективу, з
актуальними проблемами педагогічної діяльності, з напрацьованим досвідом.
    За переконанням В.О.Сухомлинського «Школа – це місце, де панують
справедливість і радість». Вчителі Шашкіна Л.М. і Чернова С.Є презентували результатианкетування учнів щодо визначення ступеню задоволення гімназією. Сучасні технології розвитку емоційного інтелекту, навчання в співпраці, елементи феліксології, за 
переконаннями вчителів гімназії, допоможуть зробити гімназію осередком радості.
Радості творчості, відкриття, успіху, спілкування!

    Вчителі гімназії підтримують і розвивають ідею В.О.Сухомлинського щодо
навчання як «життя в світі знань і краси». Було презентовано результати з
індивідуальних інноваційних тем:

      Артьомова О.О. «Керування розумовим розвитком учнів в процесі навчання».

    Косолап О.О. «Вдосконалення навичок читання в процесі реалізації
компетентнісного підходу до навчання».

     Старко О.М. «Формування навичок самоосвітньої діяльності учнів з
використанням сучасних засобів навчання».

   Під час виконання вправи «Стіна» Кучко О.О. скерувала вчителів на обговорення і
усвідомлення фундаментальних філософських принципів педагогічної діяльності.
   Важко не погодитися з думкою Майстра про те, що успіх освітньої справи
«упирається в проблему справжнього вчителя».
   Про постулати педагогічної культури, як їх визначив В.О.Сухомлинський, нагадала
присутнім Носова Н.М.


Підводячи підсумки роботи, вчителі говорили про те, що ідеї видатного педагога

не втратити своєї значущості та актуальності. Вони продовжують свій шлях в
освітньому просторі, бо є підґрунтям сучасних педагогічних технологій.
Цей досвід – невичерпне джерело натхнення для кожного педагога.

Переглядів: 53 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]